Varje dag är ett äventyr med dig

Bowla idag med Mange och Robban, Lina och Heikki kanske också följer med.
Först ska Robban laga spagetti och köttfärssås, SMASKENS! Seen ska dom väl kolla OS (vilket jag tycker suger ganska hårt) sen efter det ska vi kila till Booowl.
Ledig nu i en vecka, superskönt.. Det var verkligen läge för en feet rast. För er som inte vet någonting om mig, så går jag fortfarande i skolan, jaa jag vet, 20 år och fortfarande skola, 1 året på gymnsiet, eller ah egentligen mitt 4e men har gått om... Valt fel linje helt enkelt.

Dagens NEWS: Robban har städat hela våran lägenhet idag. Väldigt duktig om ni frågar mig, STOLT! :) + att vi firat 1 år och 2 månader, GRATTIS OSS, haha.. Nej nu måste jag hjälpa min skrutt att laga mat.

SLS people!



Kommentarer
Postat av: åza

svar; jaa har bara inte orkat lagt in nya bilder men det kommer :D

2010-03-01 @ 11:25:36
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0